Dostawa z opcją zakupu masy mineralno – asfaltowej 0/8 mm „na zimno”.

  • Numer postępowania ZZP.272.08.2025.II
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe otwarte

    Ogłoszenie

    Opis przedmiotu postępowania:
    1. Przedmiot zamówienia: Dostawa z opcją zakupu masy mineralno – asfaltowej 0/8 mm „na zimno” w szacunkowej ilości 10 ton.
    a. Mieszanka mineralno-asfaltowa o uziarnieniu od 0 do 8 mm z kruszywa łamanego i modyfikowanego lepiszcza drogowego do całorocznych robót utrzymaniowych nawierzchni bitumicznych, stosowana na zimno.
    b. CPV 44113900-4 Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych.
    c. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy każdej dostawie deklarację producenta wyrobów budowlanych lub aktualną Aprobatę Techniczną IBDiM.
    d. Brak dostarczenia przez Wykonawcę w/w dokumentu, poświadczonego za zgodność z oryginałem, spowoduje odesłanie faktury bez księgowania.
    e. Szacunkowa ilości zamówienia wynosi 10 ton.
    Jednorazowy minimalny zakres zamówienia - dostawy: 2 tony.
    Jednorazowy maksymalny zakres zamówienia - dostawy: 4 tony.
    Poszczególne dostawy realizowane będą w oparciu o pisemne zapotrzebowanie w terminie do 5 dni roboczych, liczone od chwili złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zapotrzebowanie Zamawiający będzie wysyłał na adres email Wykonawcy podany w ofercie.
    Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w workach od 20 do 25kg.
    Ilość oraz częstotliwość dostaw uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego.
    f. Szacunkowa ilości zamówienia jest orientacyjna i może ulec zmianie - zwiększeniu/zmniejszeniu.
    g. Wykonawca nie może mieć roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku złożenia zamówienia na ilości mniejsze od wyżej wskazanych.
    2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2025r.
    3. Kontrola jakości.
    a. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość przedmiotu zamówienia,
    b. jakość i zakres dostaw kontrolowany będzie na bieżąco przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, a nieprawidłowe dostawy natychmiastowo zgłaszane Wykonawcy.
    4. Odbiór przedmiotu zamówienia:
    Adres dostawy:
    ul. Charles'a de Gaulle'a 75a, 82-200 Malbork
    Przed dostawą zamówienia należy skontaktować się z Zamawiającym w celu ustalenia szczegółów odbioru.
    5. Warunki płatności:
    a. Wykonawca gwarantuje zachowanie stałej określonej w ofercie ceny na w/w materiały.
    b. Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi wg sprawdzonej, faktycznej ilości dostawy oraz na podstawie dokumentu wydania materiał „WZ”, która będzie podstawą do wystawienia faktury.
    c. Szczegółowy opis warunku płatności został opisany w Załączniku nr 2 – Projekcie umowy.
    Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    Szyfrowanie oferty:
    Nie
    Data składania wniosków/ofert/opracowań studialnych:
    2025-01-27 09:00 (Pozostało: Minął termin składania wniosków / ofert)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-01-27 09:10
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-01-17
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-01-17 10:41 -
    icon Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.pdf 2025-01-17 10:41 4.51 MB
    icon Załącznik nr 2 Projekt umowy.pdf 2025-01-17 10:41 1.87 MB
    icon Zaproszenie do złożenia propozycji ofertowej.pdf 2025-01-17 10:41 9.13 MB
    icon Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.docx 2025-01-17 10:41 47 KB

    Dokumenty udostępnione

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    W górę
    icon Informacja z otwarcia ofert.pdf 2025-01-27 12:09 827 KB

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa